PULSTRÄNING

Låt oss få presentera FortGjort PulsTräning, ett galet bra sätt att bättra på din kondition. Tufft om du bestämmer dig för det, men du väljer! Pulsträning består av övningar och rörelser för att förbättra/bibehålla din kondition och syreupptagningsförmåga. Detta kommer också att medföra en ökad förbränning i din kropp. Här arbetar du i tidsbestämda intervaller och utefter egen hastighet i övningarna och egen nivå. Vissa intervall är längre och andra så korta som 20 sekunder. Varje intervall består av enkla och effektiva övningar eller rörelser och de ska upprepas så många gånger du hinner under ett visst antal sekunder. Därefter en ny övning/rörelse. En träningsform med mycket puls och massor av energi!

Program - PULSTRÄNING

Pulsträning Program 15
Pulsträning Program 14
Pulsträning – Program 13
Pulsträning – Program 12
Pulsträning – Program 11
Pulsträning – Program 10
Pulsträning – Program 9
Pulsträning – Program 8
Pulsträning – Program 7
Pulsträning – Program 6
Pulsträning – Program 5

Här kan man träna FortGjort PULSTRÄNING

Mer inom

Är du på humör för något utmanande, inte svårt men svettigt, välj FortGjort Multi Träning du kommer inte ångra dig!
MULTITRÄNING 11 träningsprogam
Söker du det optimala sättet att träna upp din balans på? Då ska du prova Bål & Balans där du dessutom får grymt bra bålträning.
BÅL & BALANS 11 träningsprogam
Behöver du bli och förbli mer smidig, testa vår storfavorit "Rörlighetsträning".
Nyhet
RÖRLIGHETSTRÄNING 6 träningsprogam